Thursday, February 15, 2007

11001001

Jag vägrar använda Windows Vista! Möjligt att jag kommer tvingas till att använda det nån gång men jag kommer inte göra det med glädje. Det dom erbjuder för ca 4000 sek får man till mac för en tusing. Linux, som jag vill använda, är helt gratis och jättebra...om man kan installera det på sin dator.

Här finns bilder om man vill se. Projektbilderna är tänkt att min handledare Jan (the man) ska se men man kan kika på min mosters födelsedagskalas om man vill.

http://www.pixbox.se/usr_show_id52638_page0_order1.html

3 comments:

Flanellskjorta said...

eller så kan du ju slänga ut datorn genom fönstret och hugga in på det här http://gameboy.ign.com/articles/764/764961p1.html

OBS OBS VIKTIGT! släng ut datorn efter det att du laddat hem spelet och flashat kortet.

Viktorov said...

Ah. Så bra bilder.

Olle said...

Jag vill oxå använda linux men jag är inte tillräckligt insatt i det där.. fortsätter med min ömsesidiga hatrelation med xp.. tycker du ska köra på linux om du törs! mycke snyggare oxå.. inte du utan linux.. plus att det är en pingvin! jaja nu har jag oxå bloggat efter påtrycktningar från din syster.. ciao